Feltételek




Azt oldalt azért hoztam létre, hogy a felhalmozott kreatív cuccaimból eladjak, legalább a felét.
A csomagok kis albumhoz vannak össze állítva persze ezek alapok amikhez tettem előre nyomott lapokat, széleket stb.
Kérésre állítok össze kis albumot amit majd ide is felteszek.
Csinálok meghívókat, alkalmi albumokat kérésre megbeszélve.
Szép sorjába felteszek mindent és ha valakinek van kérdése akkor a levelesládába dobjon egy levelet.
Ha valaki kér valamit akkor mentse el azt a képet és azt küldje el, hogy pontosan tudjam miről is van szó.
Amik elfogytak azokat leszedem
Átvétel a lakáson.

A képre klikkelve nagyobba megtudjátok nézni mi is van a csomagba

2014. június 5., csütörtök

kész album...

alap albumok amit még meg kell tölteni képekkel és kidekorálni... ha kell megcsinálom...
a dekorkartont is én vágtam lyukasztottam,spiráloztam, borítottam ...

 receptalbum











esküvői album

















gyerekalbum











 férfialbum









romantikus album itt a dátumot kitudom cserélni









vintage album





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése